Subject: Projekt kooskõlastamiseks (Kakumetsa küla, Luunja vald)
From: Magnar Mäekivi <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Apr 2025 16:46:15 +0300

Tere,

Olen projekteerimas Emajõe Veevärgi tellimusel Ringraja tee äärde
kõnniteed vastavalt detailplaneeringule „Kakumetsa külas Ratsu tee 19
Maaüksuse detailplaneering“.

Projektala on osaliselt Põvvatu – Luunja riigitee kaitsevööndis ja ristub
ka kergliiklusteega.

Saadan projekti üle vaatamiseks ja sobivusel kooskõlastamiseks.

Projekti nimetus: „Ringraja tee L4 kõnnitee ehitusprojekt“;

Projekti nr: 25-101-005

Asukoht: Ringraja tee L4, Kakumetsa küla, Luunja vald, Tartu maakond

Projekteerija: TREV-2 Grupp AS, Magnar Mäekivi

Tervitab,

Magnar Mäekivi| Projekteerija| AS TREV-2 Grupp| Tehnika 11, Tartu 50104|
<https://urldefense.com/v3/__http:/www.trev2.ee/__;!!Mj5yV84exmbMMB4!pibmK
Ea-S0hjYIu697oD8ShdRFYyDxg-6WT3dfeTejJ1_I-A_CSwTt0FXOYOL5KMTZkeHwhGTJ6kxAL
SUmk1PDBFOzmdh4TzCak$> http://www.trev2.ee/

Telefon +372 530 99258 | Mobiil +372 530 99258 |
<mailto:[email-masked]> [email-masked] | skypeID:
mag-nar

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.